Träning

Heej, bloggen idag hade jag bestämt mig att jag SKULLE träna, för ni vet hur det är, man säger '' Ah, jag tränar imorgon istället '' och det hade jag sagt HELA veckan, men jag brukar faktiskt träna regelbundet,

men ni vet hur det brukar vara efter lov, men jag har tänkt att jag ska träna varranan dag, jag ska göra ett tränings schema sedan i bloggen så ni kan se hur och när jag tränar, som idag tränade jag som vanligt först lite uppvärmning, kondition,

sen körde jag ben och mag musklerna, och sedan stretchade, jag körde inte så länge eftersom jag var själv, jag brukar vanligtvis träna med min kompis Johan, men han var tyvärr upptagen,.Imorgon börjar skolan..det är både roligt och tråkigt, det roliga är att vi ska börja arbeta om 1 & 2 världskriget,
och det tråkiga är att jag snart ska välja gymnasieval, och jag är inte 100 % säker på vad jag vill än, men jag kommer säkert på något..:)


Cya Fellows and all the readers :D                                  Christian




GYMNASIE BESLUT JUST NU:                             INRIKTNING JUST NU: 

              Bygg                                                        Plåtslageri





TRÄNINGS SHEMA V 2

Måndag---Träning

Tisdag:  Vila

Onsdag: Träning

Torsdag: Vila

Fredag: Träning


( Tränings dagarna kan ändras beroende på min träningskompis vilja )
       Bygg

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det som är positivt med gymnasieval, är att man kan ju alltid byta om det skulle kännas fel!!!

2010-01-11 @ 10:05:32
URL: http://evelinas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0