Torsdags Träning och Moped Prov

Heej, bloggen. Idag har jag chillat i skolan bara..Vi har börjat att bygga broar på tekniken (NO) och jag se fram emot när våran ( Jag och Min Nautilus Partner) bro står redo och klar...jag hoppas verkligen att jag får VG i teknik, så jag kan vara ''säker'' på att jag kommer in på den linjen jag vill, och jag tror att jag väljer..BYGG! för det är en bredlinje inom mina intressen... det finns 4 stycken inriktningar i bygg...och dem är:

MÅLERI, PLÅTSLAGERI, HUSBYGGNAD, ANLÄGGNING

men innan skolan hade jag moped prov, det gick bättre än förra gången, då jag fick 33. För den här gången hade jag 47. men asså, FAN! man måste ha 52 för att vara godkänd, ganska surt, bara 5 fel för mycket, eller 5 rätt för lite.. men jag ska göra om det igen..V 6...men det är ju lugnt ju..för jag kan ju inte köra ändå här,,,första gången det är såååå mycket snö i halmstad på alla våra 6-7 år vi har bott här...

Sedan efter skolan gick jag och tränade, ..!! fan vad kul det var,..!!..:) jag tränade armar, barke och främre låret, axlarna, och magen,jag är nöjd med träning..!!


TRÄNINGS SCHEMA V2

Måndag...Tränade

Tisdag...Tränade

Onsdag...Vilade

Torsdag...Tränade

Fredag...Vet ej


Kommentarer
Postat av: Nelly

grym blogg chrilleboi!

2010-01-15 @ 19:20:10
URL: http://nellym.blogg.se/
Postat av: Nelly

Vi i hällefors byggde broar på NOn i 5an :) så att du vet! hahah

2010-01-15 @ 19:21:03
URL: http://nellym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0