Nyårsafton

Heej, bloggen, idag vaknade jag upp hoss min farsa, det första jag gjorde var att äta, sedan stack han och jag direkt till sommarstugan, som snabbt blev kallastugan, :)...Vi eldade och eldade, men elden slocknade bara hela tiden, så det blev ass rykigt där inne, men tillslut så fick vi eld i stugan! :) Sedan när vi hade fått eld i stugan, så åkte vi hem och åt, sedan vid 5-6 någonting åkte vi tillbaka, till stugan, sedan kom min mamma och mina syskon, och vi blåste av några roliga raketer! :)...sedan åkte min mamma hem, sedan vid 7- halv 8, så skulle jag smälla en raket, så jag tände den men den small i förväg mitt fingrarna på mig :(,, hud lagret sprack och blodet sprutade, så vi hade tvungen att åka till närmaste akut, som nu var karlskoga ( det ligger ungefär en halv timme bort från Hällefors ) jag behövde inte vänta så länge för vi kom dit vid 9, och alla skulle vell skjut bort fingrarna vid 12 slaget, men som tur gick det bra! :), men läkaren eller säger man doctorn ?? jaja,, läkaren, sade att han inte kunde göra någonting, just nu för han ville inte klippa upp fingertoppana, för han var inte 100 % säker på att det fanns krut kvar i finger topparna..men efter 2-3 dagar så skulle vi titta om finger topparna blev lite svarta, för då hade vi tvungen att komma till baka, sen åkte vi hem, och drack champange, mumms 12, 5 % alkohol..!!:):)





Cya Fellows and all the readers              Christian

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja hoppas att du får behålla fingertopparna. Det finns mycket som du aldrig kommer att kunna göra annars!!!! Håller mina (hela) tummar för dig!!! KRAM.

2010-01-02 @ 21:29:02
URL: http://evelinas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0