Moped Prov och smarriga Pankakor

Heej, bloggen idag vaknade jag klockan 10 och stack till moped provet, FAN vad nervöööös jag var, och det gick åt HELVETE också, jag fick 33/ 52. oh......ni vet hur dem säger..tredje gången gillt!. vi frågade en kvinna som tycktes arbeta där, och hon sade att dom byter ut frågorna varje gång.. och att visa är svårare än andra, och det var vell det jag fick!, det svåra.:( men på torsdag ska jag dit igen och skriva ett nytt prov, GUD jag hoppas att jag klarar det då...efter provet chillade jag runt och titade på film och stekte pannkakor...:)







 Christian

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vet hur det känns!!! Jag pluggade som en galning till körkortet, klarade det, men fick köra upp två gånger.....

2010-01-09 @ 14:22:40
URL: http://evelinas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0