Måndagens Träning

Heej bloggen, i måndags så hade jag min första skoldag! Det var faktiskt kul, men när min lärare la allt på våra bänkar, så tänkte jag '' lugn i stormen, det är inget koncentrations läger! jag tyckte att det var ganska mycket, men det var vell bara för att jag inte är vann vid det, you know, after the holiday! alltid tufft i början sen släpper trycket! angående träningen så var den ass bra! jag glömde dra ut alla mina muskler som jag hade användt, så jag känner att jag har träningsverk lite här och där.  



                    Cya Fellows and all the readers´                   Christian







Tränings Schema V2

Måndag--Tränat

Tisdag--  ska träna ( på programet, stod det vila, men simmning är bra för kroppen )

Onsdag--Vila

Torsdag--Träning

Fredag--Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0