Halmstad

Heej, bloggen, nu är jag hemma, home sweeeet home!, det tog dryga 7 timmar att åka från Hällefors till Halmstad, men hellre att det tar 456789 timmar så att man vet att det gick bra, att man inte krockar eller någonting annat dåligt, än att det tar 1 timme och man ligger på 140 hela vägen, för då kan ju allt hända, tex en älg som springer upp på vägen eller nåt. Nu har det nya året börjat, 2010, hoppas att det ska bli ett lika bra år som 2009!

PS: På Torsdags ska jag ha mopedprov, jag hoppas att jag blir godkänd, man behöver 52 rätt för att bli godkänd, förra gången hade jag 50,





                               Cya Fellows and all the readers                  Christian





Kommentarer
Postat av: Evelina

Dags att sätta igång med att plugga matte då!!!!

2010-01-03 @ 18:48:00
URL: http://evelinas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0