Efter Den Oplanerade Tisdags Träningen

Heej, bloggen, nu är jag hemma, ah,,! jag var och tränade igen, fast det var en vilo dag!..men imorgon ska jag förslöka att inte träna, för jag har skiiiiiit ont i armarna, höfterna, låren ( bakre och framre) och framför allt MAGEN!!, men det gick bra ändå, jag värmde upp genom att spinna i 10 min sen sen körde jag en mag maskin, sen gick jag och stretchade sen gick vi och simmade typ en timme, sen stack vi hem, oh...vad skönt att SIMMA! det var länge sedan jag gjorde det.

IMORGON TANDLÄKARE KLOCKAN 9

ÖVERMORGON MOPED PROV KLOCKAN HALV 9


TRÄNINGS SCHEMAT V2

Måndag...Tränat

Tisdag...Tränat

Onsdag...Vila

Torsdag...Ska Träna

Fredag...Vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0