Semestern Inledds

Hej, Man måste ha lite semester med, så jag tog flyget till Stockholm, där min far hämtade mig...Jag var där i 3 veckor, sen kom jag hem...kommer bilder..




Här är Luleås flygplats..







Så här Skulle jag åka...








En Awesome bild, från ett flygplan..






Och så kom jag fram, och var glad att se hellefors men ennu gladare blev jag när jag såg pappa...

3-4 Dagar efter stack vi till sommarstugan och började arbeta... Här Gräver vi, eller dom dike, vi lade ett rör

under så att vattnet skulle gå bort åt, inte till våran fina gräsmatta..





Från Vänster : Pappa, Farbror Raimo, och Farmor







Det här är sångens Badplats. Här kan man alltså bada, men man kan så mycket mer, som tex sola..xD






En liten liten tall, som växer och växer... och även en farbror hann och fastna på bilden..








Mmmm..vad gott, en färsk aborre...  Aborren lever troligen inte. 

                                            FÖRE





Mmmm...ska bli gött, med ett stort G...aborren lever defenetivt inte!

                                            EFTER








Här är mina kusiners nya katt, Den hette från början Lillebror, men byttade självmant snabbt namn till Bingo!

Här tvättar han sin dyrbara svans.. Den blir snabbt lortig efter man har bråkat med dammsugaren!



Sen åkte vi racerbåt, som jag tyvärr inte tog nåt kort på, vi åkte även '' korven '' en racket som drass efter båten!

Gör kul!..haha,, sen sovde vi över i sommarstugan många nätter, och grillade..Jätttttte trevligt..!!






Dagarna innan jag skulle åka hem så stack vi till Öreeeebroooo!!

Där vi fick se den här gudomligt attraktiva stayy, mumms !!









För den som ser så står de..............Nånting om statyn............







Dagarna gick och tillslut kom i fram till den dagen jag skulle åka hem.

Flyget gick bra hem!...så om man ska sammanfatta min semmester, så arbetade vi lite, grillade jävligt mycket, men det var gott!! xD...sov över i stugan,..åkte racerbåt, bastade, gjorde en ny sten, ( ni ska få se bilder på den ) .Precis som jag ville att min semester skulle vara, rolig, äventyrlig,.....




Så när jag kom hem, blev Rasmus tokig över att se mig...








Kommentarer
Postat av: Nelly

Haha Mr Christian Hellstroem :D As kul att du kom hit iaf! Kom tillbaka snaaaaaart kusinvitamin! :)

2010-08-05 @ 15:56:51
URL: http://nellym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0