Luleå Kalaset

Hej,, igår var det sista dagen på luleåkalaset, så jag och min syrra beslöt oss för att gå...Det var många kända band, som Takida, Twistedsister, Petter. Dagen innnan så var det Brolle, The Ark, och Miss Li, Dagen innan det så var Ola, Molly Sandén, och Stefan Gunnarsson ( snubben i så ska det låta, och jag var och titta, så bilder kommer ) 

OBS ( Vi var aldrig på Petter, men han var i Luleå )


                                   Torsdagen´s Bilder           




Stefan Gunarsson spelar och sjunger, ( Killen från så ska det låta )




Molly Sandén sjunger en av sina favorit låtar, Gabriellas sång.


Tyvärr glömde jag ta bilder på Ola




En bild på statskyrkan



 Syrrans härliga ansiktsmålning



grabbar, som sprayar grafitti, ass snyggt!




                                  Festivalen ----- 7/7- 2010



Här är första framträdandet, som började kl: 19:45, på Norra hamnscenen

                                          Mellisa Horn



Här är andra framträdandet, som började kl: 21:00 på södra hamnscenen

                                               Takida







Takidas gitarrist, Mattias Larsson



 






              Sedan kom bandet jag hade väntat på hela helgen


                                    TWISTED SISTER !!








Twisted Sister´s gitarrist, Jay Jay French



Twisted Sister´s andra gitarrist, Eddie Ojeda






 Twisted Sister´s basist, Mark Mendoza



Twisted Sister´s sångare, Dee Snider ( Det var den bästa bilden jag fick av honom )










Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag tror Takida var bäst! :D

2010-08-08 @ 12:46:30
URL: http://nellym.blogg.se/
Postat av: Elina

Takida var bäst!! ;)

2010-08-08 @ 12:51:03
URL: http://elinahellstrom.webblogg.se/
Postat av: VAPENFEST. /elin

Jisses vad snyggt det är med graffiti, när man gör "snygg" graffiti.

2010-08-12 @ 13:34:57
URL: http://vapenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0