Sommarstugan Och Varför Kursiv ??

Heej bloggen, idag vaknade jag 10, eller vi hade alarm klockan 10..:) så jag gick upp, men syrran var tröööööt så vi kom inte i väg förrän klockan 12..:) men det gick bra endå, skriver jag med kursiv nu? Jag tror jag råkade komma åt den knappen på tangentbordet och det går inte bort..! haha skit i de, :) allafall, vi kom iväg klockan 12, sedan åkte vi til ICA och köpte korv som vi tänker grilla sen, senare mot kvällen.

Sedan åkte vi till stugan, och jag började skotta snö, för NU är det mycket snö. jag skottade typ i tre kvart sedan började jag att frysa, så jag bad min pappa hämta laptopen som låg bilen och her i am...:)..När vi började att elda stugan så var det -4 här inne och nu är det + 15, vi siktar typ på + 25 eller nåt, för det är fortfarande kallt på golvet känner jag.

Jag hoppas att min farbror och mina kusiner och min farmor kommer hit och hjälper oss att skotta snö. ( oss, eller dom, det är min farsa och min syrra som skottar just nu,) Nu åker det förbi en snöskoter på isen, haha då MÅSTE det gå att gå på isen tycker man, men ingenting är den självklarhet, oh...pappa kom nyss och frågade om han skulle starta bastun, jaj sa bara '' JA!!! ''  Ni kanske tycker att min blogg ser ful ut, och det gör den, jag ska fixa det när jag kommer hem, på onsdag, för jag vill inte börja krångla på min pappas data, men lugn den ska ändras!


                                   Cya Fellows and all the readers                              Christian



                                                                                                               





VISSTE NI ATT ??

Bastu, heter sauna på både finska, danska, och engelska, och kanske några andra språk..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0