Sommarstugan och Snöbollskrig

Heej bloggen, idag har jag som ni alla vet vart i sommarstugan, det har varit kallt, men kul. När min pappa började värma bastu, så kom sedan min farbror och min farmor gående på skogs vägen, då tänkte jag '' har dom gåååååååååt enda från Hällefors till vår sommarstuga ?? '' det är typ 1,5 mil!! men det hade dom inte, dom hade inte bara kört in hela vägen, för att min farbrors bil hade fastnat, och dom fick inte loss bilen. Så vi fick hjälpa dom sen. Allafall vi gick in i batun jag och min pappa, det var gööööt, det var länge sedan jag hade bastat riktig ved bastu. Efter bastun började jag kasta lite snöboll, haha det var kuuuuul!! tänk att det var dryga 1 år sedan jag gjorde det sist. haha det var också skiiiiiit kul, Efter det åkte vi hem. GUUUUUUD vad kul det ska bli imorgon när jag ska spela innebandy!!... hoppas det blir lika kul som jag hoppas att det ska bli...



                    Cya Fellows and all the readers                              Christian





Visste ni att

Om man krockar med en bil som kör i 50 km/h så får du lika mycket skada som att hoppa från 3:e våningen ur en lägenhet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0