Pant och Ingenting

Heej bloggen, idag har jag bara chillat ( dvs bara tagit det lugnt ) man gör inte så mycket i lilla, lilla Hellefors, eller rättare sakt, det finns inte så mycket att göra i lilla, lilla Hellefors. Jag sovde till klockan 11, som vanligt..:) sedan jag gick upp och var inställd på att göra nånting, men det blev inte så, jag tittade på TV till typ 2, sedan åt vi ( jag och min farsa ) och sen tog vi upp hans gamla pantburkar, som hade legat där sen sommras, tänk sen sommras!!
Gud vad de luktade illa, men om man får 232 kronor av pantburkarna så får dom lukta hur mycket de vill,,!!,,haha by da way sa jag att jag fick 232 kronor för pantburkarna, FAN! vad gööött!! nu ska jag spara pengarna till mellandagsrean...Göött,,,!! Sedan efter jag hade fått alla pengar, så stack vi hem och glös på '' Inglourious Basterds '' den var helt okej, men ingen succé för mig, 


Filmen '' Inglourious Basterds ''  får                   solar av 5


              

                                    Cya Fellows                             Christian





''Spar på krafterna, det kommer du tjäna på''


Kommentarer
Postat av: Nelly

GRYM BLOGG! :D

2009-12-23 @ 18:23:09
URL: http://nellym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0