Nästan Michael Jackson och Is På Sjön

Heej bloggen, idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade klockan 12 ( personligt rekord, tror jag ) sedan satte jag mig framför TV:en, när klockan var 3 så satt jag fortfarande och tittade på TV, då tittade jag på tv tidningen och stod det att det var en Michael Jackson konsert på tv4 + klockan halv 6, så det försökte jag boka in, men klockan 4 kom min pappa och sade att han ville ut,! och det kunde jag hålla med honom om, vi hade ju suttit inne hela dagen, sen klockan 10 igår kväll till nu, xD , så där sprack min konsert, :(
men jag kan säkert ladda ner den konserten på tankafett,xD jag menar jag kan hyra den, :)
oh,,var var vi...just ja, ut! ja..eh..vi hämtade upp min farmor sedan åkte vi ner till sommarstugan, där var det kallt, kallt och kallt. Vi började kasta in pinnar i brasan, och efter dryga en timme, så var det varmt i stugan..
Jag var inne ett tag, sedan blev jag rastlös, så jag gick ut och började kasta snöbollar,  ( vi fick kram snö i går, och det är vell på grund av att det har varit 0 gradit på nätterna ) Snön minskade och jag tänkte på att jag måste ha snö tills imorgon med, så jag slutade att kasta, min pappa gick ner till bryggan och jag hängde med, när vi kom ner var det is på sjön!!! min pappa gick ut på isen och testade om den höll OCH den höll..:)Efter sommarstuge bösöket, så stack vi hem, och började planera in morgon dagen, jag sätter 50 spenn på att jag kommer att ha roligare i morgon, ( sätter någon emot? ) för att i morgon ska vi till sommarstugan på förmiddagen och umgås med mina kusiner och lite annat folk, nu sitter jag och chattar och bloggar i fullfart...:)



HA EN RIKTIG GODJUL OCH GOTT NYTT ÅR,

PS: ALLA ANDRA AVENYN TITTARE, SERIEN BÖRJAR IGEN DEN 20 JANUARI

 

                  Cya Fellows and all the readers             Christian

 

                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0