Mitt Första Inlägg

Tjena, bloggen..det här är mitt första så kallade ''inlägg'' eh,,det var min syster som inspirrerade mig att skaffa en blogg..så jag tänkte varför inte..,:)...Idag ska Finland och Sverige spela ishockey...det ska bli spännande att se vem som vinner..
Finland brukar vara bra de två första perioderna..sen blir dom för malliga över att dom leder och sen går det åt helvete...som 2003 i Helsinki ( Helsingfors) när Finland ledde med 5 -0 över Sverige.. Och sista perioden så vänder Sverige och vinner med 6-5..hoooooppas att det inte blir så idag..

Nu sitter jag i bilen ¨på väg till Hellefors ( som ligger 1 timme från Örebro, 3 timmar från Stockholm, och skit många timmar från Sydafrika) hoppas vi snart är framme!!,,,fast jag vet att vi inte är det..:)

Skriver sen vem som vann matchen..Cya fellows                            Christian




                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0