Julafton

Heej bloggen, idag har det varit en vanlig Torsdag, jag har inte gjort någonting speciellt, haha jag bara skojar med er, haha..Det har varit julafton och det är det fortfarande, jag fick många roliga presenter, jag fick strumpor, mössor, handskar, godis, pengar, en tröja, parfym, sängkläder, en liten ficklampa, biokorts pengar, kikare, CD ( Johnny Cascha av min syrra, TACK SYRRAN, tips till nästa år, köp elvis CD då, :) så har jag all musik, som jag vill ha) och så fick jag mycket mer jag inte kommer på just nu, xD. JAG är jääätte nöjd med alla julklappar jag fick! Efter alla julklappar så åt vi julmat, MUMMS! Det var gött,, Efter maten så gick jag till kyrkogården för att hällsa på min farfar, han tyckte att det var kallt. Sedan gick jag hem till min farsa, vi kanske ska snart gå till mina kusiner, vi får se hur det blir,


FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA, GODJUL,

PS, jag kan inte skicka sms, för att min kontantkort är SLUT!!


                    Cya fellows and all the readers            Christian






                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0