Innebandy och TANGENTBORDET!!

Hej, bloggen idag har jag koncentrerat mig 100% pa att vara utvilad och laddad till innebandyn, och det var jag, klockan kvart i 4 sa gick jag over till min farbror, och sa korde vi dit, n'r vi kom fram sa stod det en gubbe och vantade, sen kom det en till och en till, men vi behovde vara 6 sycken for att kunna fa i gang nagot seiost spel, och vi fick bara  i hopp 5 gubbar, sa det blev inget spel,xD, men under veckan sa ska vi spela hoppas vi!!, narmare sakt, ONSDAG!!
annars har jag inte gjort ett skit, jag ska vell forhoppningsvis till min kusin, snart!! och se vad hon har kopt for onodigt pa mellandagsrean!! TILL DEN HAR DAGEN, SA VILL JAG SAGA>(,,,'H VAD FAN DET GAR INTE, JAG VILLE SAGA EN OLYCKLIG SMILES,,,HEJ DA







CYA FELLOWS AND ALL THE READERS                               CHRISTIAN

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bättre lycka nästa gång!!!!

2009-12-28 @ 22:30:42
URL: http://evelinas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0