En Lyckad Julafton

Heej igen, haha det var typ bara 1-2 timmar sen jag la in inlägget '' Julafton '', Men i allafall vi ( Jag, min farsa, och min syrra ) gick över till min kusin, och där fanns HELA släkten, och då menar jag exakt HELA släkten 100%
liksom, båda mina fastrar,min farbror, min fasters kille, min farmor,, och många mer som var släkt till min faster eller något, Det var kul! att prata med folk man inte känner och så, haha i andra rummet så tittade dom på nordens jul konser, eller något sådant, och då skulle Michael Bolton sjunga hans hit lått, '' When A Man Loves A Woman '' och när han började sjunga, så skrek jag från köket, MICHAEL BOLTON!!! och då kom det en kille från vardagsrummet och sade, '' Hur fan kunde du de? jag ba, eh,,,jag vet inte, jag lyssnar vell mycket på smörsångare, han ba, haha okej, lite pinsamt,!! han tänkte typ att jag var väärldens töööönt, som lyssnar på sånt, men jag lyssnar på allting, Michael Jackson, Elvis Presley, Johnny Cash, och tydligen Michael Bolton. Sen gick alla hem, och då började vi också röra på oss, så vi gick också hem, Jag väntar nu bara på mellandagsrean och innebandy träningen på söndag.



                                     Cya Fellows                    Christian





                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0