Det här visste ni inte om Hellefors...

Hej, bloggen nu är jag på säker plats, i Hellefors, Det första jag reagerade på när jag kom hit var SNÖN.., Hällefors har bara ett rödljus, men 30 decimeter snö!!!..det visste jag inte att det skulle vara så mycket snö, som tur tog jag med min skoteroveroll, så om jag ska åka pulka eller göra snöänglar så behöver inte jag få snö i nacken..:) JIPPI...angående matchen så kanske jag inte ska säga så mycket..Jag skojar bara, så klart att Finland vann!! haha ...men jag tycker att Sverige hade mycket finare spel och bättre målchanser, i 3:e perioden stod det 3-3, och när pipan tjöt så stod det fortfarande 3-3... så det var dags för straffar, Finlands starka sida, ( dom vann mot Canada med straffar i år, eller var det förra året kommer inte ihåg..) Finland satte första straffen och det gjorde inte Sveirge,,så Finland vann!!,,men som sakt Sverige hade bättre spel..:(....Nu sitter jag i soffan hoss min farsa,i morgon ska jag förhoppningsvis åka pulka..


                     Cya Fellows                      Christian
                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Christian :) Kul att du har skaffat dig en blogg med!! Kramar.

2009-12-21 @ 22:29:15
URL: http://fabouluse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0