28 och den 29 December och 263 stycken filmer

Heej, bloggen, jag skrev inte så mycket igår, eller jag skrev närmare sagt ingenting, för att jag gjorde ingenting, och då tyckte jag att det inte var lönt att skriva någonting.xD...och det var den 28 december, dagen efter ( 29 va,,??..xD) så var vi ute i sommarstugan, när vi kom dit in så var det -6 kallt,,,brr!! men vi var bara där typ en halvtimme sedan åkte vi hem, Jo förresten igår, så fick vi låna en STOR film låda med 263 stycken ner laddade filmer,,haha ( Kan paul slå de, Eve??) det var ASSSS mycket, killen som vi fick lådan av hade typ sett ALLA filmer, han hade skrvit alla filmerna på ett papper så man kunde typ välja, men det fanns ju filmer som jag ALDRIG hade hört talas om!..haha..så vi tittade på filmer den dagen, och i dag har vi också seett filmer.xD..:)..hoppas jag ska göra nåt roligare imon, HAR NI KOLL PÅ VAD JAG SKA GÖRA IMON?? INNEEEEEEEBAAAAAAANDDDYYYYY...INNEBANDY!!!



                                       Cya Fellows and all the readers                      Christian




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0